Наші цілі та очікування")

 

 Ефективне навчання англійській мові для дітей 5-6 років: поради батькам

Головна мета програми-формування у дітей комунікативної компетенції, 

що забезпечується лінгвістичним, мовленнєвим та соціокультурним досвідом, 

узгодженим з їх віковими можливостями.

Основні види організованої дитячої діяльності:

Ігрова, комунікативна та проектна діяльність.

Ціль та завдання програми: 

Ціль-забезпечити розвиток  комунікативних умінь спілкуватися іноземною мовою.

Завдання:

-Дати елементарні уявлення про іноземну мову

-Формувати елементарні уміння розуміти та вимовляти прості слова

-Вивчення простих фраз 

-Виховувати у дітей цікавість до вивчення іноземної мови.

Розвиток елементарних мовленнєвих навичок:

—  аудіювання  (слухання  англомовного  тексту  за  допомогою  аудіо-  

та відеозасобів або комп’ютера) — вчити розуміти і впізнавати слова, 

фрази  речення  відповідно  до  тем,  що  вивчаються,  сприймати  основні  


події малих фольклорних жанрів, розрізняти почуті на аудіо- та відео-

засобах вивчені віршики, пісеньки;

—  говоріння — вчити монологічному мовленню (самостійному при-

говорюванню  англомовного  тексту),  щоб  уміти  розповідати  про  себе,  

членів родини, улюблену іграшку, описувати предмет (4–5 фраз), 

складати коротенькі розповіді, віршики, лічилки, співати пісеньки.

Приблизний план освітньої діяльності

  1. Робота над вимовою(фонетичні розминки, вірші)

  2. Робота над лексико граматичним матеріалом з кожної теми

  3. Сучасні технології навчання( відео, інтерактивні ігри та вправи, застосування

     інноваційних методів та прийомів)


Вимоги до рівня підготовки випускників-дошкільнят:

 Вміють узгоджувати слова в  роді, числі та відмінку, додержуючись  правильних 

 граматичних  форм.  В  іграх  правильно  вживають  іменників  у  різних  відмінках, 

у множині, назв тварин в однині та множині; вживання різних дієслів, слів у 

фразі та реченнях, 

діти  вживають  у  мовленні  ввічливі  слова.  

Вживають  речення різного типу (стверджувальні, розповідні, запитальні),

 додержуватись правильного порядку слів у реченні.

Можуть розповідати  про  себе, членів родини, улюблену іграшку, 

описувати предмет (4–5 фраз), складати коротенькі розповіді, віршики, 

лічилки, співати пісеньки.

Англійська для дітей. З чого почати вивчення мови? | Дитячий клуб SmArt  Kids Бориспіль

Комментариев нет:

Отправить комментарий